בניית אתרים

בניית אתרים | פרסם כאן
 
 
 
 
אתר תדמיתי  , בניית אתר  , בניית אתר אינטרנט  , בניית אתר בחינם  , בניית אתר חינם  , בניית אתר תדמית  , בניית אתר תדמיתי  , בניית אתרי אינטרנט  , בניית אתרי תדמית  , בניית אתרים באינטרנט  , בניית אתרים בחינם  , בניית אתרים חינם  , בניית אתרים קוד פתוח  , בנית אתרים  , הקמת אתרים  , מדריך בניית אתרים
 
 
פרסום באינטרנט

בעולם הפרסום באינטרנט תוכלו למצוא מודל רווחי במיוחד הנקרא מודל הPPC


איילה
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית פרסום באינטרנט

 

פרסום באינטרנט - מודל ה-PPC


פרסום באינטרנט זה לא תורה מסיני אבל רק שתדעו לכם ש"פרסום באינטרנט" זה כן תחום מקצועי שצריכים, לא - ממש חייבים, לכתוב את מילון המושגים שלו. אחרי עשרות שנים של פירסום בערוצי הרדיו, הטלויזיה, שלטי החוצות והמודעות בעיתונים, פרסום באינטרנט צץ לו פתאום עם עולם מושגים עשיר, רוב המושגים באנגלית, רוב המושגים הפכו להיות מוכרים ברשי תיבות וגם אנשים שכבר עוסקים בתחום של פרסום באינטרנט לעיתים קרובות נזקקים בעצמם לסיוע עם הטרמינולוגיה (אוצר מילים מקצועי). פרסום באינטרנט הוא כמובן לא המצאה ישראלית וכמו כל תחום אחר שעושה עליה, אנחנו מקבלים פרסום באינטרנט כששפת האם היא אנגלית, לעיתים אנגלית "סלנג" ולעיתים- ראשי תיבות שאף אחד כבר לא זוכר את המקור שלהם.


פרסום באינטרנט במודל הפי-פי-סי הוא עוד דוגמא למודל שקרוי על שם שיטת התשלום עבור פרסום באינטרנט באמצעות חישוב ההקלקות (קליקה = הקלקה או בעברית צחה - הקשה).מודל זה הוא המודל הדומיננטי ביותר בשנים האחרונות והוא אף נמצא במגמת עלייה בקרב בתחום של פרסום באינטרנט בעולם הגדול והן בארצנו הקטנטונת.
פרסום באינטרנט באמצעות מודל הפי-פי-סי הוא מודל מאוד מאוד פשוט. בכדי להבין את המודל של פרסום באינטרנט על פי הפי-פי-סי, צריך להבין כיצד תמכרו פרסומות עד כה. ובכן, בעבר תמכרו פירסומות על בסיס חשיפה. כלומר אם מספר מסויים של אנשים מאזינים לרדיו אז תשדיר הרדיו בערוץ הזה ובשעה הזו עולה סכוםמסויים ואם כעבור ארבע שעות מספר המאזינים יורד בארבעים אחוז לדוגמא, המחיר של שידור פירסומת ירד בארבעים אחוז. אותו כנל לגבי מודעות עיתונים וכמובן לגבי פירסומות בטלויזיה (הקרב על הרייטינג מתחיל בדיוק בנקודה הזו).

הפרסום והחשיפה

פרסום באינטרנטהוא שונה בתכלית. לא משנה כמה אנשים גולשים באינטרנט, כמעט שלא משנה כמב אנשים גולשים באתר חדשותי גדול, מה שחשוב זה כמה אנשים צופים בעמוד בו משודרת הפרסומת (בו ממוקם הקמפיין) והפקטור הכי חשוב בתחום של פרסום באינטרנט הוא כמה אנשים מגיבים לאותו קמפיין - כלומר כמה אנשים הקליקו על הבאנר! באנרים באינטרנט שונים ממודעות בעיתון או תשדירי רדיו הקוראים לאנשים להתקשר אל החברה הזו והזו בהזדמנות בכדי לקבל עוד מידע ולהרשם או לנסות את המוצר הזה והזה בפעם הבאה שאתם בקניות. פרסום באינטרנט נועד לגרום לאנשים להגיב כאן ועכשיו. זו מדיה אינטראקטיבית ולכן פרסום באינטרנט נקרא גם אינטראקטיב.

פרסום באינטרנט נועד לגרום לאנשים להסתקרן מיידית ולרצות לקדם את הרכישה, ההרשמה, ההתעניינות - כאן ועכשיו. המודל המבוסס על פי-פי-סי בעצם אומר למפרסמים - בואו תפרסמו קמפיין, אל תשלמו לנו (בעלי האתרים) אגורה שחוקה עד שתתחילו לראות תוצאות ואז - תשלמו לנו רק עבור תוצאות ישירות וכך שני הצדדים ירוויחו. הלקוח ירווחי כי הוא ישלם רק כאשר הוא מרוויח מהלקוחות ובעל האתר ירוויח כי שיטה זו היא פשוא הוגנת ולכן אנשים נוטים לפרסם יותר באינטרנט במודל זה.