מאמר בנושא קידום אתרים מקצועי
קידום אתרים מקצועי
יש כיום עשרות חברות המציעות לכם שירותי קידום אתרים מקצועי. אם אתם שואלים את עצמכם מה זה כל החברות הללו, מהיכן הן צצ
איילה
פורסם: 12/24/2009
מאמר זה שייך לקטגוריית
קידום אתרים מקצועי
קידום אתרים מקצועי
יש כיום עשרות חברות המציעות לכם שירותי קידום אתרים מקצועי. אם אתם שואלים את עצמכם מה זה כל החברות הללו, מהיכן הן צצו ולמה שאני אשלם להן בכלל? להלן הסבר מפורש על חברות מקצועיות לשירותי קידום אתרים מקצועי תוכלו למצוא במאמר הבא:
קידום אתרים מקצועי - הביצה והתרנגולת
יש שאלה עקרונית שמעסיקה את הקהילה הוירטואלית מה קדם למה, חברות המתמחות בשירותי קידום אתרים מקצועי לאינטרנט אשר החדירה את הצורך בשירותיהן או צורך ואף רעב בשוק לפיתרונות של קידום אתרים מקצועי אשר יצר את התנאים להתפתחות אותן חברות? השאלה היא איננה מה קדם למה אלה איך אתם יכולים לנצל את המצב הקיים לטובתכם?
קידום אתרים מקצועי נועד לכוון גולשים. מנועי חיפוש, אשר נועדו להעצים את חוויית הגלישה, מבטיחים לגולשים שאם הם יעבדו דרכם, כלומר יכנסו לאתר כמו גוגל, יהו ועוד ויקישו אתמילות החיפוש, יש להם סיכוי טוב למצוא את מה שהם מחפשים. מרגע שמנועי החיפוש החלו לעבוד בצורה אפקטיבית, הגולשים התרגלו שהם אינם צריכים לעבוד קשה, כלומר הם לא צריכים לזכור שמות של אתרים ובוודאי שאינם חייבים לדעת להקיד את כל הצירוף הארוך של כתובת האתר (הדומיין), הם פשוט ניגשים למנוע חיפוש, מקלידים את הצירוף והמנוע כבר מוביל אותם... כאן בדיוק מתחילה התחרות וכאן בדיוק נכנס לתמונה קידום אתרים מקצועי ככלי להתמודד עם התחרות שיש על כל מושג וכל צירוף.
קידום אתרים מקצועי עובד על שני ערוצים מרכזיים: 1. קידום אתרים מקצועי ממומן. 2. קידום אתרים מקצועי עלבסיס רלוונטיות שלתכנים באתר.
קידום אתרים מקצועי ממומן
מאחר ולמנוע חיפוש יש רשימות אינסופיות כמעט של אתרים העוסקים כמעט בכל תחום (בריאות, אופנה, מוזיקה, איכות סביבה ועוד), כאשר גולש מקליק צירוף, למנוע חיפוש יש הרבה מאוד הזדמנויות. המטרה של כל בעל אתר היא להופיע בראש הרשימה או לפחות בעמוד הראשון של תוצאות מנוע החיפוש (מאחר ומחקרים מראים כי הגולשים אינם ממשיכים לחפש יותר מהעמוד הראשון, גג העמוד השני...) ולכן יש תחרות על העמוד הראשון. בתחרות הזאת, בה קידום אתרים מקצועי הוא מילת הקסם, חברות המפעילות אתרים מציעות למנועי החיפוש כספים תמורת ההמלצה לגולשים להגיע לאתר שלהם (כלומר להציג אותם בתוצאות החיפוש כמה שיותר גבוהה ברשימת התוצאות).
קידום אתרים באמצעות תכנים רלבנטיים
מנועי החיפוש אמנם פועלים למען מטרות רווח (ומי שעוד לא שמע, גוגל היא חברה המגלגלת מיליוני דולרים בשנה - מיליוני דולרים!) אך יחד עם זאת, כפי שכברצויין,המודל של מנועי החיפוש נועד להעניק חוויות גלישה ולכן, למרות שבעלי האתרים מציעיםך לשלם כסףתמורת חשיפתם בעמודי התוצאות, מנועי החיפוש יעדיפו לשלוח גולשים אל אתרים אשר רלוונטיים גם ובעיקר מבחינת התוכן. כך למשל, אם אתם כותב את הצירוף "חיסון נגד שפעת", מנוע החיפוש יריץ חיפושים מהירים על גבי טקסטים של אתרים רבים ויעלה תחילה מאמרים רפואיים ממדורי בריאות ורפואה של אתרים מובילים בתחום החדשות או אתרים מקצועיים בתחום הביאות, אתרים בהם הצירוף מופיע לעיתים קרובות ולכן יש רלוונטיות מירבית.